HomeBlogGør din forretning en tjeneste og gå aktivt imod svindel

Gør din forretning en tjeneste og gå aktivt imod svindel

Når man står som ejer af en forretning, kan man hurtigt komme til at føle, at man har en hel del ting, som man er nødt til at have styr på, og det kan dermed også væres svært at have styr på dem alle sammen samtidig. Derfor kan man også let komme til at nedprioritere forskellige ting, som måske i virkeligheden burde opprioriteres. Da man bruger meget tid på at levere en god service og sørge for at ens medarbejdere har det godt, kan man i farten komme til at glemme at beskytte sig selv mod svindel. Dog er dette en af de dårligste punkter, man kan svigte på, for der er nemlig mange penge at vinde.

Forretningen vil altid være taberen i et svindelspil

Kunden har altid ret. Hvis man har været i forretningslivet over en længere periode, kan man være sikker på at have hørt dette minimum et par gange. I stort set alle tilfælde vil den handel der laves altid komme til kundens fordel, og dette gælder faktisk også, hvis der er tale om et svindelnummer. Hvis der blevet lavet en ordre fra et stjålet dankort, vil dankortholderen nemlig være forsikret, og dermed få de brugte penge tilbage. Forretningen derimod vil blot have mistet den ordre, som er blevet sendt til svindleren. Der er altså mange penge at spare, hvis du sidder som forretningsejer så klik her og bliver klogere.

Lær af andre og spar millioner

I det ovenstående afsnit kan man læse en artikel, der fortæller om firmaet AvXpert, som netop er gået hårdt ind mod svindel. Dette er tydeligvis kommet til deres fordel, og det har vist sig, at de har sparet næsten to millioner på at sætte et svindelfilter op. Derfor kan det altså betale sig at lære af andre, der er nemlig mange penge at tjene.